Dotacje dla firm
Kobiety Sukcesu – program aktywizacji zawodowej dla bezrobotnych kobiet w wieku +30 z woj. podkarpackiego
Termin składania wniosków | od03-12-2018 do31-01-2020 |
---|---|
Dofinansowanie | 1 361 605 PLN |
Kontakt w sprawie programu | 17 859 26 68 |
Szczegóły
ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt szkoleniowy:
„Kobiety Sukcesu – program aktywizacji zawodowej dla bezrobotnych kobiet w wieku +30 z woj. podkarpackiego”
!!! REKRUTACJA ZAKOŃCZONA !!!
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie szkoleniowym realizowanym przez naszą firmę ?
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w szkoleniu osób bezrobotnych oraz dysponujemy szeroką bazą pracodawców,
-
ponad 90% Uczestników naszych projektów wysoko oceniła jakość obsługi naszego biura projektu
w postaci: bardzo dobrego kontaktu z Uczestnikiem, pomocy w sprawach administracyjnych, terminowości wypłat stypendiów i zwrotów kosztów dojazdu, - ponad 95% Uczestników bardzo wysoko oceniła jakość i przydatność realizowanych przez nas szkoleń zawodowych,
- ponad 40% Uczestników naszych projektów zdobywa stałe zatrudnienie na atrakcyjnym stanowisku pracy,
- dbamy o to, aby wsparcie w ramach projektu było kompleksowe i spełniało oczekiwania osób poszukujących pracy i chcących wziąć udział w naszym projekcie,
- Uczestnicy naszych projektów są dla nas Partnerami we współpracy, a nie anonimowymi beneficjentami potrzebnymi do zrealizowania projektu i osiągnięcia wskaźników.
Zapraszamy Państwa do udziału w projekcie „Kobiety Sukcesu – program aktywizacji zawodowej dla bezrobotnych kobiet w wieku +30 z woj. podkarpackiego”
Głównym celem projektu jest zwiększenie możliwości i zdolności do zatrudnienia 70-ciu Uczestniczek projektu poprzez objęcie ich spersonalizowanym i kompleksowym programem aktywizacji zawodowej skierowanym na wzrost motywacji i ambicji zawodowych, nabycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz zdobycie doświadczenia zawodowego, co pozwoli na uzyskanie zatrudnienia w okresie do 3 miesięcy od zakończenia udziału w projekcie przez co najmniej 31 Uczestniczki projektu.
Kto może wziąć udział w szkoleniach:
Grupa docelowa projektu to bezrobotne (zarejestrowane w PUP i pozostające poza ewidencją), mające w dniu przystąpienia do projektu powyżej 29 lat, zamieszkałe na obszarze woj. podkarpackiego.
Formalne kryteria rekrutacyjne dla wszystkich uczestników :
-
wiek: powyżej 29 r.ż. (osoba, która w dniu rozpoczęcia udziału w projekcie ma ukończone 30 lat –
tj. od dnia 30 urodzin), - zamieszkiwanie na terenie woj. podkarpackiego w rozumieniu przepisów KC,
- status osoby bezrobotnej,
- płeć: kobieta
W szkoleniach nie mogą wziąć udziału:
- osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru lub mianowania oraz spółdzielczej umowy o pracę, a także osoby zatrudnione na podstawie umów prawa cywilnego,
- osoby kształcące się w systemie dziennym,
- osoby prowadzące działalność gospodarczą,
- rolnicy i domownicy rolników, osoby ubezpieczone w KRUS.
Oferta szkoleniowa projektu:
KURSY ZAWODOWE ZGODNE Z POTRZEBAMI UCZESTNIKA PROJEKTU – w każdym zawodzie zgodnym z założeniami projektu i dającym możliwość znalezienia pracy.
- księgowość I, II i III-go stopnia
- kadry i płace,
- pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera,
- kierowca autobusu,
- kierowca samochodu ciężarowego,
- i wiele innych
W trakcie udziału w kursach zawodowych Uczestnicy będą otrzymywać stypendium szkoleniowe
Ponadto dla uczestników zaplanowano wsparcie w postaci:
- Indywidualnego Planu Działania - 7 godz./os.- którego celem będzie zbadanie potencjału uczestników w zakresie ich kompetencji zawodowych i osobistych oraz stworzenie Indywidualnego Planu Działania.
- Poradnictwo zawodowe – 6 godz./os. - obejmie m. in. planowanie rozwoju i kariery zawodowej, w tym podnoszenie lub uzupełnianie kompetencji i kwalifikacji zawodowych po zakończeniu uczestnictwa w projekcie.
- Pośrednictwo pracy – 1-5 spotkań/os. - Pośrednik pracy zajmować się będzie monitorowaniem ofert z rynku pracy, współpracą z przedsiębiorcami i pozyskiwaniem ofert pracy od potencjalnych Pracodawców. Do jego zadań należeć będzie także kojarzenie pracodawców oraz uczestników projektu. Pośrednik będzie współpracował z doradcą zaw. i wykorzystywał materiały wypracowane w toku doradztwa w zakresie potencjału i kompetencji uczestników, co pozwoli na efektywną pomoc i pośrednictwo w zdobyciu zatrudnienia.
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy odbywać będą 6-miesięczne płatne staże zawodowe
Uczestnikom zapewniamy: zwrot kosztów dojazdu, refundację kosztów specjalistycznych badań lekarskich, pokrycie kosztów egzaminów kwalifikacyjnych, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie NW oraz profesjonalną kadrę trenerską, dla części Uczestniczek zwrot całkowity lub częściowy kosztów związanych z opieką nad dziećmi w trakcie uczestnictwa w poszczególnych formach wsparcia
Kiedy i gdzie realizowane będą szkolenia:
Czas trwania szkoleń uzależniony jest od rodzaju wybranego kursu i wynosić będzie ok. 3 miesięcy. Szkolenia odbywać się będą od pon.-sob. w godzinach 8-16.
Jak można zapisać się na szkolenia:
Aby wziąć udział w szkoleniach należy wypełnić dokumenty zgłoszeniowe i dostarczyć je do Biura projektu ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k. osobiście lub listownie.
Dokumenty zgłoszeniowe do pobrania:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Ankieta rekrutacyjna
Załącznik nr 2 do Regulaminu - Oświadczenie o spełnieniu kryteriów udziału w Projekcie
Załącznik nr 3 do Regulaminu - Oświadczenie o poinformowaniu o podjęciu zatrudnienia
Załącznik nr 4 do Regulaminu - Oświadczenie o okresie pozostawania bez zatrudnienia
Ponadto wymagane są:
- aktualne zaświadczenie potwierdzające status osoby bezrobotnej, wydane przez właściwy PUP (dotyczy osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP)
- kopia zaświadczenia o niepełnosprawności (jeśli dotyczy) -Ankieta dla osoby niepełnosprawnej
Informacje o terminach i miejscu rozpoczęcia szkoleń zostaną przekazana osobom zakwalifikowanym do udziału w projekcie w późniejszych terminach.
Dokumenty dotyczące projektu – do pobrania
Załącznik nr 5 do Regulaminu - Wniosek o zwrot kosztów dojazdu komunikacją publiczną
Załącznik nr 6 do Regulaminu - Wniosek o zwrot kosztów dojazdu samochodem osobowym
Załącznik nr 7 do Regulaminu - Wniosek o zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7
Dodatkowe informacje udzielane są w Biurze Projektu:
ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Reformacka 8
35-026 Rzeszów
Tel. 17 859 26 68
E-mail: szkolenia@abakus-konsultig.pl
Projekt realizowany w ramach Regionalnych Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Projekt realizowany na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie
Kwota dofinansowania projektu ze środków UE: 1 361 605,65 PLN
Wartość projektu: 1 601 889,00 PLN