Dotacje dla firm
Centrum rozwoju umiejętności i kwalifikacji księgowych
Termin składania wniosków | od02-04-2018 do30-06-2019 |
---|---|
Dofinansowanie | 671 190 PLN |
Kontakt w sprawie programu | 17 859 26 68 |
Szczegóły
ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k. realizuje projekt szkoleniowy:
Centrum rozwoju umiejętności i kwalifikacji księgowych realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
UWAGA!- Wydłużenie okresu realizacji projektu do 30.06.2019r.
REKRUTACJA DO PROJEKTU ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA
W szczególności do udziału w projekcie zapraszamy osoby posiadających wykształcenie średnie ( tj. do poziomu ISCED 3 włącznie) w wieku 18-50 oraz osób w wieku powyżej 50-go roku życia (z wykształceniem średnim lub wyższym)
Zapraszamy Państwa do udziału w projekcie „Centrum rozwoju umiejętności i kwalifikacji księgowych”
Głównym celem Projektu jest wzrost kwalifikacji zawodowych i możliwość rozwoju zawodowego u co najmniej 182 (z 260) Uczestniczek i Uczestników Projektu (174 kobiet i 8 mężczyzn) poprzez uczestnictwo w pozaszkolnych formach kształcenia oraz uzyskanie nowych kwalifikacji zawodowych potwierdzonych rozpoznawalnym certyfikatem zawodowym w okresie 02.04.2018-30.06.2019.
Kto może wziąć udział w szkoleniach:
Uczestnikami Projektu będzie 260 osób dorosłych - z obszaru województwa podkarpackiego które uczą się, pracują lub są bezrobotni, lub zamieszkują na obszarze woj. podkarpackiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego lub osób bezrobotnych, zainteresowanych z własnej inicjatywy zdobyciem, uzupełnieniem lub podniesieniem kwalifikacji zawodowych w zawodach związanych z prowadzeniem księgowości.
Oferta szkoleniowa projektu:
- Kurs zawodowy - Prowadzenie księgowości - Księgowy (kod zawodu 331 301) - 12 edycji po 15 osób = 180 osób; 80 h/gr.
- Kurs zawodowy - Prowadzenie księgowości- Specjalista do spraw rachunkowości (kod zawodu 241 103) - 6 edycji po 15 osób= 90 osób; 170 h/gr.
- Kurs zawodowy - Prowadzenie księgowości - Główny księgowy (kod zawodu 121 101) - 3 edycje po 15 osób = 45 osób; 200 h/gr.
Kryteria formalne:
- osoba ucząca się, pracująca lub bezrobotna, lub zamieszkująca (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa podkarpackiego;
- osoba dorosła – powyżej 18 roku życia
- własna inicjatywa i zainteresowanie zdobyciem, uzupełnieniem lub podniesieniem kwalifikacji zawodowych;
Kryteria szczegółowe:
a) wykształcenie minimum średnie - wszyscy Uczestnicy Projektu
b) dla kursu: „ Specjalista do spraw rachunkowości”:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowym lub;
- wykształcenie ekonomiczne lub,
- ukończony kurs „Księgowy” w ramach Projektu lub;
- ukończony kurs dla księgowych I-go stopnia w Stowarzyszeniu Księgowych.
c) dla kursu: „Główny księgowy”:
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowym oraz pozytywny egzamin wewnętrzny z wiedzy na poziomie kursu „Specjalista do spraw rachunkowości” (przeprowadzonego przez Beneficjenta) lub;
- wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowym oraz pozytywny egzamin
- z wiedzy na poziomie kursu „Specjalista do spraw rachunkowości” lub;
- ukończony kurs „Specjalista do spraw rachunkowości” w ramach Projektu lub;
- ukończony kurs dla księgowych II-go stopnia w Stowarzyszeniu Księgowym lub;
- certyfikat księgowy wydany przez Ministra Finansów.
Kryterium dodatkowe (punktowane):
- osoba o niskich kwalifikacjach (wykształcenie średnie )– 1 pkt.;
- osoba w wieku 50 lat i więcej – 1 pkt.;
- osoba niepełnosprawna – 4 pkt.
Wniesienie wkładu własnego (średni koszt) na poszczególne kursy:
- Kurs zawodowy- Prowadzenie księgowości- Księgowy (kod zawodu 331 301) -180,08 zł;
- Kurs zawodowy - Prowadzenie księgowości- Specjalista do spraw rachunkowości (kod zawodu 241 103) - 323,30 zł;
- Kurs zawodowy - Prowadzenie księgowości- Główny księgowy (kod zawodu 121 101)- 387,92 zł.
Kwota wkładu własnego może ulec obniżeniu. Ostateczna wysokość wniesienia wkładu własnego będzie podana do informacji dla Uczestnika Projektu po rozstrzygnięciu przetargu na podwykonawstwo szkoleń.
Kiedy i gdzie realizowane będą szkolenia:
Czas trwania szkoleń uzależniony jest od rodzaju wybranego kursu i wynosić będzie od 7 do 17 tygodni. Zajęcia prowadzone będę od poniedziałku do piątku - 2 spotkania po min. 4 h oraz 1 spotkanie w weekendy min 8 h. Szkolenia realizowane będę na terenie podkarpacia.
Jak można zapisać się na szkolenia:
Aby wziąć udział w szkoleniach należy wypełnić dokumenty zgłoszeniowe i dostarczyć je do Biura projektu ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k. osobiście lub listownie.
Dokumenty zgłoszeniowe do pobrania:
- Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie - pobierz
- Załącznik nr 1 do Regulaminu – Ankieta rekrutacyjna - pobierz
- Załącznik nr 2 do Regulaminu – Oświadczenie o spełnieniu kryteriów udziału w Projekcie - pobierz
- Załącznik nr 3 do Regulaminu – Ankieta statusu społeczno-ekonomicznego – pobierz
- Załącznik nr 4 do Regulaminu – Ankieta dla osób niepełnosprawnych - pobierz
Ponadto wymagane są:
- Dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe na wymaganym stanowiskulub kserokopię dyplomu ukończenia szkoły lub kserokopię certyfikatu ukończenia kursu według wymaganych kryteriów;
- Potwierdzenie dokonania wniesienia wkładu własnego w postaci kopii przelewu;
- Orzeczenie o niepełnosprawności (jeśli dotyczy);
- Zaświadczenie z Urzędu Pracy (jeśli dotyczy – w przypadku osób bezrobotnych);
- Kopia legitymacji emeryta-rencisty (jeśli dotyczy).
Dokumenty dotyczące projektu – do pobrania
BUDYNKI I SALE SZKOLENIOWE DO REALIZACJI KURSÓW
BĘDĄ DOSTOSOWANE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodatkowe informacje udzielane są w Biurze Projektu:
ABAKUS Konsulting Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Reformacka 8
35-026 Rzeszów
Tel. 17 859 26 68
E-mail: szkolenia@abakus-konsulting.pl
Projekt realizowany w ramach Regionalnych Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 .
Projekt realizowany na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie
Kwota dofinansowania projektu ze środków UE: 671 191,87 PLN
Wartość projektu: 789 637,50 PLN